orlikamienDnia 01.10.2013r. klasy 1TF i 1TI wraz z wychowawcami (p. Ewą Hawryłko i p. Anetą Szczepanik-Sobolak) uczestniczyły w wycieczce integracyjnej na Orli Kamień (518 m n.p.m) - najdalej na zachód wysunięty masyw górski w Górach Sanocko-Turczańskich. A oto wrażenia jednej z uczennic:

„Wyruszyliśmy o godzinie 8:00 spod szkoły, po dotarciu do Białej Góry, rozpoczęliśmy czerwonym szlakiem wspinaczkę. Było ciężko, ale trud się opłacił, bo gdy wyszliśmy na szczyt, widoki były zjawiskowe. Po zejściu z góry przeszliśmy na Skansen, gdzie odbyło się ognisko. Miło spędziliśmy razem czas, śpiewając piosenki i rozmawiając. Dzięki tej wycieczce mogliśmy się lepiej poznać zarówno z wychowawcami jak i z kolegami, i koleżankami. Miejmy nadzieję, że taka wycieczka jeszcze się powtórzy i będziemy ją długo wspominać”.

Informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies. Odwiedzając naszą stronę bez dokonania zmian ustawień swojej przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystanie przez nas plików cookies w celu ułatwienia korzystania z serwisu.